1403-06-20 17:17
134
0
91350
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

پایگاه پازل کوچک تمدن نوین اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پایگاه‌های بسیج تصویر زیبایی از تمدن نوین اسلامی در جهان ترسیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار سید موسی حسینی عصر امروز در جشنواره اسوه که در نمازخانه سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج و پایگاه بسیج، کانون تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی است که نباید به سادگی از فعالیت‌های پایگاه‌ها عبور کنیم زیرا پازل‌های کوچک، ترسیم یک تصویر زیبا از یک تمدن نوین انقلاب اسلامی در مقابل جهان اسلام است.  

وی با بیان اینکه تمامی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت برتر و اسوه هستند، تصریح کرد: امروز شما فرماندهان و مدیران در جایگاه بسیج گرد هم جمع آمدید جمعی که اسوه و سرآمد است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: از ۳۲۹ پایگاه بسیج مقاومت در سطح شهرستان گرگان، ۱۹ پایگاه اسوه منتخب شدند که بعد از ارزیابی عملکرد یکساله‌ راهی رقابت‌های استانی و کشوری خواهند شد.

حسینی یادآور شد: پایگاه اسوه یعنی پایگاهی که هویت و ظرفیت‌های خودش را شناخته است و به گونه‌ای حرکت می‌کند که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: جشنواره اسوه گوشه‌ای از دریای بیکران بسیج را به نمایش گذاشت نه تمام بسیج را، هر چقدر در بسیج جلو برویم زوایای جدیدی در آن ظاهر می‌شود چون بسیج پیش‌برنده است.

جانشین فرمانده نینوا گلستان گفت: شما فرماندهان قطعاً دوران کرونا و طرح شهید سلیمانی را به یاد دارید از توزیع بسته‌های معیشتی و غربالگری گرفته تا نگهداری بیماران کرونایی توسط بسیج قابل تقدیر است.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.